برگزاری نشست هم اندیشی مسابقات قرآنی مدهامتان 

برگزاری نشست هم اندیشی مسابقات قرآنی مدهامتان 

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: با توجه به این که پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان آغاز شده است بنابراین نشست شورای اداری به منظور هم اندیشی و هم افزایی برای حضور حداکثری فعالان قرآنی جنوب کرمان در این دوره از مسابقات برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری نشست شورای اداری، گفت: روز گذشته این نشست با محوریت برنامه ریزی مسابقات قرآنی مدها متان برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: با توجه به این که پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان آغاز شده است بنابراین نشست شورای اداری به منظور هم اندیشی و هم افزایی برای حضور حداکثری فعالان قرآنی جنوب کرمان در این دوره از مسابقات برگزار شد.


وی بیان کرد: یکی اقدامات این ستاد برای اطلاع رسانی مسابقات قرآنی مدها متان، استفاده از ظرفیت رابطین فهمای استانی و شهرستان ها است.


خوبی زاده ابراز کرد: به همین منظور رابطین به صورت حضوری و یا در بستر فضای مجازی نحوه شرکت در این مسابقات را اطلاع رسانی کرده و پاسخگوی سوالات فعالان قرآنی هستند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: همچنین با هماهنگی های انجام شده قرار است از ظرفیت نخبگان قرآنی منطقه، برای دعوت از قرآن آموزان در جشنواره قرآنی مدهامتان استفاده کنیم و بر همین اساس فیلم هایی از دعوت آنها در بستر فضای مجازی منتشر می شود.

 

خوبی زاده یادآور شد: این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز با هدف استعدادیابی در رده های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: رویکرد این ستاد در راستای برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به این شکل است که بسته به شرایط کرونایی، مسابقات به صورت حضوری و یا مجازی برگزار شوند.


وی اضافه کرد: ستاد این آمادگی را دارد تا هر کجا که کانون فرهنگی هنری برای اجرای مسابقات حضوری نیاز به همکاری داشت، به آن کانون کمک کند.


خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: این سومین نشست هم اندیشی بود که در راستای اجرای جشنواره قرآنی مدها متان برگزار شد و پیش تر نیز یک نشست با مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب کرمان و نیز یک نشست با کارکنان این ستاد برگزار شده است.

پایان پیام/ 586